Friday, November 21, 2008

|||ReUniOn EsS TeE kAy 2008|||


X sabar rasanya nak tunggu tarikh keramat pada 27.Disember.2008. Masa tu la detik-detik lama a.k.a nostalgia lamaku bersama kawan-kawan seangkatan dapat bertemu kembali. Walaupun setiap tahun x pernah miss we all buat gathering for Reunion, tp rasa cam tahun nie lebih meriah la. Kali nie nampaknya semua kawan-kawan aku cam bersemangat je.....maybe diaorang pun feel same cam yang aku feel sekarang nie. Boleh dikatakan yang member-member aku semua nie kira bagus la cause x sama cam bebudak lain, ye la....ada yang bila stop school setahun dua je leh buat Reunion. datang tahun ketiga, keempat, semua beceramuk ntah kemana. Reason yang selalu kita dapat ' wei, aku x leh join la cause cuti x approve' , ' ada hal la' n mcm-mcm lagi. bila dah jadi mcm nie, feel nak buat gathering pun cam malas. Nasib baik member2 aku semua x mcm tu...siap leh buat meeting n divide our work. cam ada responsibility la plak...haaa..haaaa

So 1st step kita orang buat, we created our new Group in FS for Ex-Student SMKTK a.k.a Ess Tee Kay year 2002.. so Group nie memang khas untuk ex-student ess tee kay yang born in 1985 n finish school in year 2002. So pada yang lahir tahun lain....heeee...heeee sowi la.... x leh join. Then 2nd step kerja aku la, aku kena post semua invitation pada member2 yang same years ngan aku. ada la lebih kurang dalam 50 orang...fuhhh nasib baik ada. Yang bestnya, siap dapat pujian lagi design invitation tu....wah...wah...kembang la kejap. ok, 3rd step plak not launching yet...kena tunggu lagi 2 ari cause step nie kena send using SMS laaa.....ye la pada member-member aku yang x dak FS, diaorang nak tahu mcm mana, so kenalah inform using SMS. Setakat ni, alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Ada la member-member aku yang dah confirm. Harap-harap gathering Reunion nie akan terus berkekalan sampai la bila-bila...

1 comment:

Cik Puan Mira said...

wah..wah.. dah da blog tuh...

nak ikut reunion tuh.. hehe.. nyibok ja