Monday, December 1, 2008

~|||JaLaN-JaLan CaRi MaKaN|||~




Kelmarin 29 aribulan, kena g kenduri ngan mama aku  la...Segan plak aku sorang je yang muda, apa lagi ajak plak cousin aku Ida join sekali. Ok jugak nasi kenduri tu, siap ada daging kambing. Tempat buat pun kat tempat mewah Pearl Island. Abis je makan terus balik cause lepas tu my cousin ajak aku teman dia g shooping...ntah la...beg apa la yang dia dok kalut sesangat nak beli....leceh kan?...Orang Pompuan kalau x membazir x yah panggil le pompuan...memang depa la yang memperabihkan duit....So aku pun ikut la. Alang2 nak keluaq..aku teringat member aku Jay-Jay baru balik dari KL...So ingat ajak dia la sekali.....Sampai je Queensbay mall..pilih punya pilih, ntah la beg apa la yang dia beli...yang peliknya aku yang choose beg tu...Lepas je habis kempunan dia , kami g soru kat Johnny's Steamboat..Emmm..nyam...nyam...nyam....Burrrpp....Alhamdulillah.

Pas abis makan, plan nak tk wayang citer Twilight....wah...ramai gila orang datang tgk...citer memang best siot...tp yang geram tu Subtitle dia kejap ada...kejap x ada....selamat bukan biskut Chipsmore...kalau x..aku dah makan siot...tp x pa...english pun english la....Abis je citer tu, plan memang nak balik la, tp cam tau2 plak rezeki datang mencurah-curah...member aku call. Dia ajak g makan... So aku antaq member aku Jay-Jay, and then aku cousin aku Ida ngan member aku terus g ke NoodLes Station...Sampai sana terus duduk sambil tk apa nak makan...dekat 15 minit dok tgk tp x oder2 pun...buka page bukan main lagi
kanan kiri, kiri kanan. Tp apa pun x order...lastly order jugak.....makanan situ cam pelik2 c kit. Gelas pun mcm2 bentuk.emmm susah orang nak minum.....Lepas makan terus je balik...sampai nak buak mata pun dah x larat...cause kenyang sesangat.

2 comments:

Zoulhusni:My Emancipation said...

makan, makan, makan...asyik makan je pakcik neyh..(^_^)

Cik Puan Mira said...

kempunan nak tgk wyg